Հայոց լեզու

Հայոց լեզու
  1. Որտեղ հարկավոր է, և-ից առաջ ստորակետ դիր։
  • Նա թափառեց օտար ժողովուրդների հայրենիքներում, և ցավակից եղավ անօգ մարդուն։
  • Շիկնեցին Մեծ ու Փոքր Մասիսների գագաթները, և երկնքի կանաչ-կապույտը ժպտաց վաղորդայնի շողերով։
  • Արաքսը սրընթաց դեպի Շարուրի դաշտն էր հանում իր ջրերը և տեղ-տեղ ողողում ափամերձ տարածքները։
  • Դաշտավայրը գրկաբաց ողջունում էր հանապազօրյա կյանքին, և սլացիկ բարդիների արանքից դեպի երկինք էին ոլորվում ծխի կապույտ ժապավենները։
  • Արաքսի ափին առավոտն էր դիմավորում Արտաշատը, և այն մատնում էր քաղաքի եռուզեռը։
  • Վարդանը սփրթնեց, աչքերը շողացին մռայլ մի ցոլքով և նա վերջին հայացքով մի ակնթարթում կտրեց զորագնդերը։
  • Ներքևում նա տեսավ քաղաքներ, և լսեց հայաբառ չնաշխարհիկ երգը հերկվորի։

2.  Տրված բարդ նախադասությունների բաղադրիչները անջատիր ստորակետով.
  • Մի օր արքայական սոխակը երգեց այնքան սխանչելի, որ կայսրի աչքերն արցունքով լցվեցին։
  • Նա հավատում էր, որ իրենցից որևէ մեկը ելքի ճիշտ ուղղությունը կհիշի։
  • Գրագիրները թույլ էին տալիս, որ Համբարձումն իրենց հետ կւատակներ աներ։
  • Նրա կյանքի մանրամասները, քանի որ շարադրված էին պատմական տարբեր աղբյուրներում, հեռու էին գայթակղիչ լինելուց։
  • Այն լուրերը, թե ընտրատարածքներում լուրջ խախտումներ են եղել, արագորեն տարածվեցին։
  • Նա, նախքան կպատասխաներ պատանու հարցերին ,ուղեպայուսակից զանազան ուտեստներ հանեց։
  • Ով թշնամուց ճշմարտություն է ակնկալում, կանխավ հավատում է ստին։
  • Եթե ստերն ասվում են հանդիսությունների ժամանակ, ոչ ոք դրանց ուշադրություն չի դարձնում։
  • Երբ վերջացրեց իր սովորական աղոթքը, տատս ներքնակի տակից հանեց մի փոքրիկ կապոց։

  • 3. Տրված ուղղակի մեջբերվող  նախադասությունները դարձրու անուղղակի.
  • 9-եր
  • Բժիկն ասաց այցելուին,ո ր նա չէր ուզում նրան վշտացնել, բայց իր վարմունքը ստիպեց դա անել:
  • Ուղեկցին հարցրեցին թե հիմա ինչ է ուզում անեն, ճաանապրհը շանրունակե՞ն, մինչև իր ասաց աղբյուրի մոտ հասնեն:
  • Նկարիչը հայացքն ինձ ուղղելով ասաց, որ ճիշտ եմ ասում իմ դրությունը ծանր է , բայց ես չտխրեմ:
  • Տանուտերը ասաց շնորհակալ է, որ Վահանը նրան քաջալերում է, բայց նա դեռ ոչինչ չի արել, դեռ նոր է որոշում ընդունել:
  • Նա մտածում էր, թե ինչո՞ւ չփորձեց համոզել նրան, դա լավ կլիներ բոլորի համար:
  • Տատիկս նայելով ինձ սպառնաց, որ եթե ես ինձ այդպես պահեմ, նա ինքը կուտի իմ բլիթը, ուրեմն խելոք լինեմ և ուտեմ:
  • Ես մտքումս ասացի, թե հետաքրքիր է ինչ կասի մայրը, երբ տեսնի, թե որքան  շատ հատապտուղ եմ բերել:
  • Մայրիկիդ առավոտյան ասացիր, որ նախաճաշդ փաթաթի, ուզում ես հետդ տանել, քանի որ ուշ ես վերադառնալու:

Комментарии

Популярные сообщения