Ինչը ինձ դուր չի գալիս հասարակության մեջ|համակեցության օրենքները նախագիծ

Առաջին հերթին նշեմ, որ ես չեմ սիրում ոչ հասարակությունը, ոչ էլ մարդկանց: Հասարակության մեջ ինձ մեծմասամբ դուր չի գալիս այն, որ փողոցում քայլող նեղ մտածելակերպով բոլոր մարդկանց մոտ ձևավորված են ամբողջությամբ նույն կարծրատիպերը ինչ որ մյուսների մոտ: Նրանք բաժանվում են
մի քանի մասի: Կներեք վուլգառ խոսելաձևի համար, բայց առաջինը, դա միջին խավն է, այսպես կոչված <<Յ՜ախք համասեռամոլ>>-ն: Նրանցից ցածր նրանք են, ովքեր բոլորի վրա ուժի շնորհիվ իրենց իշխանությունն են սփռում: Իսկ այդ երկուսից բարձր, քթերը տնկած մարդիկ են: Ես բնավ չեմ ուզում ասել, որ ցածր, միջին, կամ էլ բարձր խավի բոլոր անդամները (անհատները) այդպիսին են, ես ի՝սկզբանե նշեցի, որ խոսքը գնում է նեղ մտածելակերպով մարդկանց մասին: Ես չեմ սիրում երբ հասարակական ավտոբուսների վարորդները, հերիք չի բոլորի ներկայությամբ հիշոցներ են տեղում այլ վարորդների մասին, նաև ուշադրություն չեն դարձնում կանանց և երեխաների ներկայությանը: Եվ ես նկատել եմ, որ մարդկանց մեծամասնությունը իրար վրա թքած ունեն և կապ չունի, թե ում պետք է օգնության հասնեն եղբոր, թե ընկերոջ, եթե նրանք այդ գործում շահ չունեն, անգամ չեն հետաքրքրվի: Եվ դա ոչ թե էգոիզմ, կամ սոցիոպատություն է, այլ շահամոլություն: Բոլորը մտածում են իրենց քսակներով և ստամոքսներով: Ահա թե որ մի շարք պատճառներով մարդկությունը կվերանա շատ ավելի շուտ, քան պլանավորում է տիեզերքը: Այս անգամ սա ոչ թե շարադրություն, այլ ավելի շատ քննադատում ստացվեց, բայց ինչ արած, թեման այդպիսին է:

Комментарии

Популярные сообщения