Կյանքում ամեն բան անցողիկ է…


Կյանքում ամեն բան անցողիկ է: Ոչինչը հավիտյան չի շարունակվում: Եվ խոսքը միայն
վատ բաների մասին չէ, այլ նաև լավ բաների: Քանի ուրախ ես, ուրախացիր ինչպես կարող ես, քանի տխուր ես, հույսդ մի կորցրու և մի մտահոգվիր, ամեն ինչ նույնը չի մնալու: Մեկ-մեկ մտածում ենք, թե ինչ լավ կլիներ եթե ինչ որ բան հավերժ տևեր, բայց ի՞նչ անես որ էսպես չի մնա: Բայց մի պահ պատկերացրեք, թե կյանքը ինչ անհետաքրքիր և միապաղաղ կլիներ, եթե ինչ որ բան հավերժ տևեր: Ճիշտ է, արկածները աշխարհում ամենավատ բաներն են, բայց չէ որ նրանք են մեր կյանքը լի և վառ, երբեմն նաև խավար դարձնում: Խոսելիս կյանքի անցողիկությունից, ես կարծում եմ, որ բոլորը հիշում են Հովհաննես Թումանյանի <<Էսպես չի մնա>> բալլադը: Այս բալլադը, ավելի լավ, քան մի ուրիշը, կամ մի ուրիշ մարդ ցույց է տալիս, թե ինչ անհաստատ ու փոփոխական է կյանքը: Այնպես, որ ուրախության, թե տխրության ժամին հիշեք, որ միշտ հարկավոր է շնորհակալ լինել նրա համար ինչ ունենք և պատրաստակամորեն առաջ նայենք,  չ՞է որ ոչինչն էլ էսպես չի մնա:

Комментарии

Популярные сообщения