Դասարանային աշխատանք

Հեղուկի ծավալի չափումը չափանոթի միջոցով
Աշխատանքի նպատակսովորել չափանոթի միջոցով հեղուկի ծավալը և անոթների տարողությունները չափելը։
Անհրաժեշտ սարքեր և նյութերչափանոթջրով լցված բաժակոչ մեծ սրվակ և այլ անոթներ։
Աշխատանքի ընթացքԻմ չափանոցից օգտվելուց առաջես ուսումնասիրեցի և տեսաոր իմ չափման հնարավորություն (սահմանը՝նվազագույն և առավելագույն արժեքներն ենդրանք այն թվերն ենոր դրված են ամենաներքևի նրփագծի և ամենավերևի նրփագծի դիմած մեր նվազագույն 0մլ², 150մլ²։

Այս գործիքը ծավալներ չափելու համար է (հեղուկներիկանոնավոր և անկանոն ձև ունեցող պինդ մարմինների)։ Ծավալը դա մարմնի զբաղեցրած տեղն է։ Ծավալի միջազգքյին միավոր (ՄՀ) 1մ³ է։ Օգտագործվում են նաև այլ միավորներ՝1մմ³,1սմ³,1դմ³,1կմ³ նաև 1լ=1դմ³, 1մլ=1սմ³։
Այժմ ես պետք էորոշեմ իմ գործիքի սանդղակի ամենափոքր բաժանման արժեքը։ Դրա համար ես որոշեցի սանդղակի մոտակա երկու գծիկներըորոնք կողքի մեծության թվային արժեքներ են գրված։ Իմ մոտ մոտակա երկու կետերն են 50սմ³ և 100սմ³։  Այնուհետև մեծ արժեքից հանեցի փոքր (100սմ³-50սմ³=50սմ³), ստացված թիվը բաժանեցի դրանց միչև բաժանումների թվին(25) և վերջում 50սմ³ բաժանեցի 25=2սմ³։ Այպիսով մեծ թիվ-փոքր թիվ բաժանած բաժանումի թվին ։Գործիքի չափման սխալը հավասար է բաժանման արժեքի կեսին։ c1+c/2 
Գործիքի չափման սխալը նշանակում են c1 տառովայն հավասար է ±կեսը։  Իմ գործիքով կլինի 20սմ³:2=10սմ³։ Իմ չափանոթի մեջ լցրեցի ջուրորի ծավալը՝ V=140սմ³
C=20սմ³
C1=10սմ³
V=140սմ³ ± 10սմ³
Իրական ջրի ծավալը ± 140 է՝  140մլ-10մլ<V<140մլ+10մլ
Նշանակում է ջրի իրական ծավալը գտվում է 130մլ-ից մինչև 150մմ։
Անկանոն և կանոնավոր ձև ունեցող պինդ մարմնի ծավալի՝որուշում չափանոթի միջոցով։ Ես արդեն որոշել եմ իմ չափանոթի մեջ լցված ջրի սկզբնական ծավալը՝V1=140սմ³։ Թելով կապեցի պինդ մարմինը չջեցրեցի մինչև ամբողջությամբ խորասուզվի։ Ջրի և մարմնի ծավալը V2=160սմ³ ±10սմ³։
Խորքսուզված պինդ մարմնի ծավալը հավասար է վերջնական ջրի ծավալից (V2) հանենք նախնականը (V1) կլինի 160սմ³-140սմ³=20սմ³ ±10սմ³։ Բանաձևը՝ Vմ²=V1-V2

Комментарии

Популярные сообщения