Ղազարոս Աղայան
Գլուխ Ա (էջ 13)
·
Կարդալ հատվածը, առանձնացնել դաստիարակության Աղայանի առաջարկած ուղղությունները. ի՞նչ կավելացնեիք
կամ կպակասեցնեիք, ինչու՞:
Նա ասում է, որ պեդագոգը, ոչ միայն պետք է
գիտելիք տա, այլ նաև հոգեպես և ֆիզիկապես կրթի աշակերտին: Ուսուցիչը ոչ միայն պետք է լինի ուսուցիչ, այլ նաև ունակ լինի սովորողին դժվարութունների միջով անցկացնել և պատրաստի նրան կeյանքում իրենից ինչ որ բան ներկայացնել:
գիտելիք տա, այլ նաև հոգեպես և ֆիզիկապես կրթի աշակերտին: Ուսուցիչը ոչ միայն պետք է լինի ուսուցիչ, այլ նաև ունակ լինի սովորողին դժվարութունների միջով անցկացնել և պատրաստի նրան կeյանքում իրենից ինչ որ բան ներկայացնել:
·
Դուրս բեր այն նախադասությունը,
որը համարում ես այս հատվածի մեխը (խտացված, կարևոր ասելիքը). հիմնավորիր:
·
Դաստիարակության միակ նպատակը պիտի լինի զարգացնել մարդուս այդ
երեք կողմն ի միասին , որպեսզի նա լինի ուժեղ, խելոք և առաքինի:
Այս մասով Աղայանը բացատրում է, որ ոչ միայն պետք է գիտելիք ստանալ
կայուն մարդ լինելու համար, այլ նաև շնորհք ունենալ, ուժեղ լինել և աշխույժ: Նա
շատ լավ օրինակ բերեց: Մեկը որոշեց միայն ուղեղը զարգացնել և դարձավ գիտելիքի մի
հսկայական շտեմարան, բայց երբ հասավ մի այլ ՝ավելի բարձր աստիճանի հասկացավ, որ
ինքը իրենից ոչ մի բան չի ներկայացնում, առանց շնորհքի, ուժի և աշխուժություն:
Комментарии
Отправить комментарий