Թարգմանություն|Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորին...




Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորհին: Սիրում եմ այն տխրությունը, որը վերանում է ինձ տեսնելիս: Սիրում եմ նայել աչքերիդ ու տեսնել անիրականը: Զգալ այն` ինչ երբեք չեմ զգացել: Սիրում եմ ծիծաղիդ յուրանքաչուր նոտան: Սիրում եմ ամեն ինչ անել, միայն դու ժպտաս:Սիրում եմ քո այն աննման ձայնը: Սիրում եմ այն ձայնը, որ ոչ մի այլ ձայնի հետ չեմ շփոթի: Սիրում եմ տեսնել այտերիդ գունային փոփոխությունները: Սիրում եմ քո նուրբ վարդագույն այտերը՝ երբ բռնում եմ ձեռքդ: Սիրում եմ քո մազերը: Սիրում եմ խաղալ դրանց հետ: Սիրում եմ ձեռքերդ: Սիրում եմ ձեռք տալ ձեռքերիդ երակներին, որոնք ասես դուրս «ցցված» լինեն, դրանք ինձ խելքահան են անում: Սիրում եմ հեռվից նայել քեզ ու մի պահ ինձ թեթև զգալ…: Սիրում եմ զգալ թե ինչպես ես ինձ նայում: Սիրում եմ հեռվից «որսալ» քո հայացքը: Սիրում եմ ուղակի նայել քեզ: Սիրում եմ…
Я люблю глубокую грусть в твоих глазах. Люблю эту грусть, которая испаряется при виде меня. Люблю смотреть на твои глаза и видеть нереальное. Чувствовать то, чего никогда не чувствовал. Люблю каждую единую ноту твоего смеха. Люблю делать всё, только чтобы заставить тебя улыбаться. Люблю твой неповторимый голос. Люблю твой голос, который никогда не попутаю с другим. Люблю видеть, как твои щеки меняют цвет. Люблю твои волосы. Люблю играть с ними. Люблю твои руки. Люблю трогать твои вены, которые как будто бы выпуклые, они меня сводят с ума. Люблю смотреть на тебя с дали и чувствовать себя легким на миг... Люблю чувствовать, как ты на меня смотришь. Люблю ловить твой взгляд. Люблю просто смотреть тебя, Люблю...

Комментарии

Популярные сообщения