18.11.18

  1. Լրացրու տառերը և կետադրիր։
Երբեք Հաճի աղան՝ քաղաքի նշանավոր մեծատունը, այդպես շփերթ չէր փոխել քայլերն իրենց տնից խանութ գնալիս։ Այն Հաճի աղան, որի որի հնօրյա փողոցով անցնելն իսկ՝ մի հանդես էր աղայական։ Կերպասե շալը վիզը փաթաթած, ուղտի վիզը առաջ երկարած, սապատավոր քիթը ցցած, հայացքը դեպի հեռուն, ընթանում էր նա դանդաղ քայլերով։

Ծիսակարգի նման անխուսափելիգ գործելակերպ ուներ, գիտեր որձաքարով սալարկված խորդուբորդ փողոցի, ամեն դարուփոս ու պատռվածք։ Արծաթազօծ գլխով գավազանը՝ լպրծուն ցեխի մեջ դիմհար տալով, գերագույն խնամքով կանցներ վտանգավոր տեղը։ Հաճի աղան թույլ տվեց, որ կապույտ մահուդե տաբատի փողքերը ցեխոտվեին,  մեկ ինը տարի առաջ անդրանիկ որդուն թաղելիս և մեկ էլ այսօր երբ իմացավ, որ թուրք զորքը հաղթականորեն մոտենում է իրենց սահմանամերձ քաղաքին։ Կյանքի չարին ու բարուն տեղյակ, Հաճի աղան լավ գիտեր, որ երբեք չես սպասի վտանգը գա ու փեշիցդ բռնի, պետք է ժամանակին որսաս խուսափելու պահը։
2. Գտիր տրված բառերի բացատրությունները բացատրական բառարանից
Գավիթ-բակ, դերձան-թել, փարախ-գսմ, մրուր-մնացորդ, դրասանգ-ծաղկաշղթա, եղրևանի-յասաման, նախճիր-կոտորած, դիպակ-դեպք, սյուք-քամի, շամբ-եղեգնուտ, երիվար-հեծնելու ձի, անապական-անավիրելի, անդուլ-անդադար, դժնի-դաժան, անգո-գոյություն չունեցող, անըստգյուտ-անթերի, բարձիթողի-անուշադրության մատնված, անագորույն-դաժան, անշեջ-անմար, զտարյուն-մաքուր։
3. Լրաքաղ արա օրվա լուրերից, սեփական մեկնաբանությունդ գրիր լուրի շուրջ։
Գրականություն
  1. Ավ. Իսահակյան
«Պատրանք». սովորողների գրած հնգյակների ընթերցում
«Անհաղթ Խալիֆան» ընթերցում, քննարկում.
Տետրի մեջ, դասարանում քննարկմանը մասնակցել եմ:
«Մի հին չինական զրույց» ընթերցում, քննարկում.
  • Կրկին տետրի մեջ, դասարանում քննարկել եմ:
Առաջադրանքներ
  1. Տեղեկություններ գտնել Ավետիք Իսահակյանի մասին։
    http://armenianhouse.org/isahakyan/bio-am.html
  2. Էսսե գրել՝ «Ինչի մասին է գրում Ավետիք Իսահակյանը»

Комментарии

Популярные сообщения