Թարգմանություն

Մաս երկրորդ
Թարգմանող՝Էդուարդ Երիցյան
Համարյա բոլորը ովքեր չեն լսել սա անցյալում, զարմանում են, երբ լսում են, որ եթե վերցնենեք մի միլիմետր հաստությանմբ թուղթ, չափսը որը մենք սովորաբար օգտագործում ենք և եթե այն բավականին մեծ լիներ, ծալեյինք այն շատ ժամանակներ,
նրա հաստությունը հարամյա կհասներ Երկրից Արև տարածությանը: Ձեր ինտուիցիան ասում է ձեզ, որ դա անհնար է: Օգտագործեք մաթեմատիկան և կհամոզվեք որ դա ճիշտ է: Ահա թե ինչու համար է մաթեմատիկան: Դա ճիշտ է որ գիտությունը, բոլոր տեսակի գիտությունները, տպավորություն են ստեղծում միայն այն պատճառով, որ դրանք մեզ օգնում են ավելի լավ հասկանալ գեղեցիկ աշխարհը, որում մենք ապրում ենք:  Եվ դա անելով, այն մեզ օգնում է խուսափել այս ցավալի աշխարհի որոգայթներից, որում մենք ապրում ենք: Կան գիտություններ, որոնք մեզ օգնում են լրիվ նույն ձևով: Օրինակ՝օնկոլոգիան: Եվ կան ուրիշները, որոնց մեկ-մեկ նայում ենք նախանձելով, բայց իմանալով, որ մենք ենք այն բանը, ինչը նրան օգնում է: Բոլոր հիմնական գիտությունները հովանավորում են նրանց, մաթեմատիկան նեռարյալ: Այն ինչ վերածում է գիտությունը՝գիտության մաթեմատիկայի խստությունն է: Դուք երեվի ասել եք, կամ ձեզ մի տեղ ասել են, որ ալմաստները հավերժական են, ճի՞շտ է: Այն կախված է ձեր ՙ ՙհավերժի՚ ՚ մասին պատկերացումից: Մի թեորեմ, որը իսկապես հավերժական է: (Ծիծաղ): Պյութագորասի թեորեմը մինչ այժմ ճիշտ է, չնայած որ Պյութագորասը մահացած է, հավատացնում եմ ձեզ: (Ծիծաղ): Անգամ եթե աշխարհը քանդվեր, Պյութագորասի թեորեմը միևնույն է ճիշտ կլիներ: Որտեղ էլ, եռանկյան ցանկացած երկու կողմեր և մի լավ ներքնաձիգ իրար հետ հավաքվեն, Պյութագորասի թեորեմը բոլոր ուժերը կհավաքի: Այն աշխատում է խենթի պես: (Ծափահարություններ): Լավ, մենք մաթեմատիկոսներս մեզ նվիրում ենք թեորեմների ստեղծմանը: Հավերժական ճշմարտություններ: Բայց ոչ միշտ հեշտ է իմանալ հավերժական ճշմարտության, թեորեմի, կամ էլ վարկածի մեջ տարբերությունը: Դու պետք է ապացուցես: Օրինակի համար, ես ունեմ մի մեխ, հսկայական, անվերջ դաշտ: Ես ուզում եմ այն հավասար  կտորներով ծածկեմ, առանց բացատների: Ես կարող եմ քառակուսիներ օգտագործեմ, ճի՞շտ եմ: Ես կարող եմ եռանկյուններ օգտագործեմ: Ոչ շրջաններ, դրանք փոքրիկ արանքներ են թողնում: Ո՞ր մարմինը ամենալավը կլինի օգտագործման համար: Այն որը ծածկում է նույն մակերևույթը, բայց ունի ավելի փոքր սահման: Մի տարի Պապուս Ալեքսանդրիացին ասաց, որը ամենաճիշտը վեցանկյուններ օգտագործելն է, ճիշտ այնպես ինչպես անում են մեղուները: Բայց նա դա չապացուցեց: Տղամարդը ասաց  ՙ ՙ Վեցանկյուններ, շատ բարի:  Թող այդպես լինի վեցանկյուններ՚ ՚: Նա չապացուցեց, դա վարկած մնաց:  ՙ ՙՎեցանկյուններ՚ ՚: Եվ աշխարհը, ի՝ գիտություն ձեզ բաժանվեց Պապուսացիների և հակա-Պապուսացիների, մինչև տարիներ հետո, Թոմաս Հեյլսը ապացուցեց, որ պապուսը և մեղուները ճիշտ էին-ամենաճիշտ պատկերը, որը կարելի է օգտագործել-վեցանկյուններն են: Եվ դա դարձավ թեորեմ, մեղվախորիսխի թեորեմը, որը կլինի ճիշտ հավիտյանս հավիտենց, ավելի երկար քան քո ունեցած ցանկացած ալմաստը: (Ծիծաղ): Բայց ի՞նչ կպատահի, եթե մենք ունենանք երեք մեծություններ: Եթե ես ուզում եմ լցնել դաշտը հավասր  կտորներով, առանց բացատների, ես կարող եմ օգտագործել խորանարդները, ճի՞շտ եմ: Ոչ առանցքները, դրանք փոքրիկ արանքներ են թողնում: (Ծիծաղ): Ո՞րն է ամենալավ պատկերը, որը կարող եմ օգտագործեմ: Լորդ Կելվինը, հայտնի Կելվինյան աստիճաններից և բոլորը ասում են, որ լավագույնը truncated octahedron-ն է, որը ինչպես բոլորս գիտենք (ծիծաղ), այստեղի իրն է: (Ծափահարություններ): Ո՞վ տանը չունի truncated octahedron: Անգամ մի պլաստամայասեն: <<Սիրելիս, բեր truncated octahedron-ը մենք հյուրեր ենք ունենալու>>, բոլորը ունեն գոնե մեկ հատ: (Ծիծաղ): Բայց Կելվինը դա չապացուցեց: Դա վարկած մնաց- Կելվինի վարկածը: Աշխարհը դրանից հետո ինչպես գիտեք, բաժանվեց Կելվինիստների և հակա-Կելվինիստների (ծիծաղ), մինչև հարյուր կամ ավելի տարի հետո, մեկը գտավ ավելի հարմար պատկեր: Վեեյրը և Ֆելանը գտան այս փոքրիկ բանը-(ծիծաղ)-այս պատկերը, որին նրանք հատկացրեցին շատ խելամիտ անուն <<Վեյեր-Կելվինյան պատկեր>>: (Ծիծաղ): Այն նման է տարօրինակ օբյեկտի, բայց այն այնքան էլ տարօրինակ չէ և իրականում համապատասխանում է: Շատ հետաքրքիր է, որ այս պատկերը, իր երկրաչափական հատկությունների պատճառով օգտագործվել է Բեի-Ջինգի Օլիմպիական խաղերի համար նախատեսված լողավազան կառուցելու համար: Այնտեղ Միքայել Ֆելպսը ութ ոսկե մեդալ շահեց և դարձավ բոլոր ժամանակների լավագույն լողորդը: Լավ, մինչև մի ավելի լավ գա, ճի՞շտ է: Այդպես էլ կլինի <<Վեյեր-Կելվինյան պատկեր>>-ի հետ: Այն լավագույնն է, մինչև ինչ որ ավելի լավ բան չհայտնվի: Բայց հանգիստ եղեք, քանզի այս մեկը իրոք հնարավորություն ունի մոտակա հարյուրամյակում կամ մոտակա տարիներում, փոխարինվել, ուրիշի գտած, աշխատանքի համար ավելի հարմար պատկերով: Հետո այն թեորեմ կդառնա, ճշմարտություն, հավիտենս հավիտենից: Ավելի երկար քան ցանկացած ալմաստ: Այսպիսով եթե դուք ուզում եք ինչ որ մեկին ասեք, որ կսիրեք նրան, դուք կարող եք նրան ալմաստ նվիրել: Բայց եթե դուք ուզում եք ասեք, որ նրանց  կսիրեք հավերժ, նրանց թեորեմ նվիրեք: (Ծիծաղ): Բայց մի րոպե! Դուք պետք է ապացուցեք դա, թե չէ ձեր սերը վարկած կմնա: (Ծափահարություններ):






Մաս առաջին.
Թարգմանող՝Ազատ Կարապետյան
Պատկերացրենք, թե դուք բարում եք, կամ ակումբում  և դուք սկսում եք զրույց, և զրույցի ժամանակ, մի հարցեն ձեզ տալիս
 Ինչ է ձեր աշխատանքը?
Եվ ինչպես դուք մտածում եք, թե ձեր աշխատանքը հետաքրքիր է, դուք պատասխանումեք «Ես մաթեմատիկոս եմ»: Եվ անխուսափելի,այդ զրույցի ժամանակ Այդ երկու արտահայտություններից մեկը, օգտագործվեց  Ա«Ես շատ վատ էի սովորում մաթեմատիկա,բայց դա իմ մեխքը չէր
Դա, իմ ուսուցիչներ վատը։ Կամ Բ «Ինչու համար է մաթեմատիկան»  Այժմ ես կխոսեմ Հարց Բ-ի Մասին
 Երբ,որ ինչ-որ մեկը հարցնում է «Ինչու համար է մաթեմատիկան» նրանք ձեզ չեն հարցնում
Մաթեմատիկայի գիտությունների կիրառությունների մասին։ Նրանք հարցնում են ձեզ  Ինչու ես պետք է սովորեմ այս անհետետությունը,եթե ես իմ կյանքում չեմ օգտագործելու դա։
 Դրա համարել նրանք հարցնում են Բայց երբ,որ մաթեմատիկոսներին հարցնում են այդ հարցը Եվ նրանք բաժանվում են երկու խմբերի Մաթեմատիկոսների տոկոսը կանգնում են ՛՛հարձակվող դիրք՛՛
Եվ մյուս տոկոսը ՛՛պաշտպանվող դիրք՛՛  Բայց կա տարորինակ տոկոս,որի մեջ մտնում եմ ես։
 Ովքեր են նրանք,որոնք հարձակվում են  Հարձակվողները մաթեմատիկոսներն են, որոնք ձես կասեն
 այս հարցը իմաստ չունի  Որովհետև մաթեմատիկոսները ունեն իրենց բացատրությունը
Մի գեղեցիկ կառույց, իր սեփական տրամաբանությամբ  և այստեղ չկա ինչ-որ առհասարակ կետ
 Անհնդատ որոնելու ամեն հնարավոր կիրառությունը Ինչու է պետք պոեզիան, ինչի համար ենք մենք օգտագործում սերը Ինչի համար է պետք և ինչու ենք մենք օգտագործում կըանքը, ինչ տիպի հարց է դա
  Լայնաբերան, օրինակի համար, կար այս տիպի հարձակում  Եվ-նրանք ովքեր կանգնած են որպես պաշտպան կասեն ձեզ  ՛՛Նույնիսկ եթե դուք չեք հասկանում,իմ թանկագին ընկեր, մաթեմատիկան ամեն ինչի մեջ է՛՛ Այն տղաները,  Ովքեր միշտ կաճեն կառուցելով իրենց կամուրջը  համակարգչային աշխարհում։  ՛՛Եթե դու չգիտես մաթեմատիկա, քո կամուրջը կփլուզվի՛՛  Դա ճիշտ է, համակարգիչները մաթեմատիկայի հետ շատ մեծ կապ ունեն  Եվ այդ մարդիկ նորից սկսում են ասել  Որ բոլոր քրեդիտ քարտերի ինֆորմացիան դա անհատական համարներն են։ Դա ձեր ուսուցչի պատասխանը կլնի եթե դուք նրան այդ թեմայով հարցնեք։ Նա պաշտպանվողներից է Լավ հասկացանք, բայց ով է ճիշտ Նրանք ովքեր ասում են,որ մաթեմատիկան նպատակ ունենալու կարիգ չունի կամ նրանք ովքեր ասում են որ մաթեմատիկան բոլոր առարկաների հետևում է։Իրականում, երկուսնել ճիշտ են։

 Բայց հիշում եք, ես ձեզ ասեցի   Ես պատկանում եմ այն տարորինակ տոկոսին ստացող ինչ-որ ուրիշ բան Լավ, սկսեք հարցնել ինչի համար է մաթեմատիկան։ Ունկնդիրներ՝ ինչու համար է մաթեմատիկան Լավ,չեր մի քանի տոկոսը հարցրեցՆի քանի տոկոսը, ոչ մի բան չասեց Եվ մյուս տոկոս  Ես չեմ հասկանում այն մարդիկ ինչ են անում Լավ իմ սիրելի, տոկոս Դա ճիշտ է,որ մաթեմատիկան ինչ-որ կարիգ չունի ծառայելու Դա ճիշտ է,որ դա շատ գեղեցիկ և լոգիկական կարույց է Հավանաբար ամենա սիրուն ջանքերը հասած մարդկային պատմության մեջ։Բայց դա նաև ճիշտ է,որտեղ գիտնականները և տեխնիկները փնտրում էին մաթեմատիկական տեսությունները որը նրանց թույլ է տալիս հաջողության հասնել, Նրանք իրենց մաթեմատիկայի կառուցվացքով, որը ներառում իր մեջ ամեն ինչ։Դա ճիշտ է, որ մենք պետք է ավելի խորը գնանքՈրպեսզի տեսնենք ինչ է գտնվում գիտության հետևում։ Գիտությունը գործում է ինտուիցիա և ստեղծագործության վրա Մաթեմատիկան կառավարում է ինտուիցիան և ՛՛Կերակրում է՛՛ ստեղծագործությունը։


Комментарии

Популярные сообщения