Տնային աշխատանք|Հայոց լեզու

06.12.17թ
Հատվածից առանձնացրո՛ւ քեզ առավել դուր եկած հատվածը, հիմնավորի՛ր ընտրությունդ։
 Եվ հիշիր, Չարլիի ընտանիքում չի եղել այնքան անտաշ մեկը, որ հայհոյեր կառապանին կամ ծաղրեր Սենայի ափին նստած աղքատին:
Իմ դուրը եկավ այս հատվածը, քանզի այստեղ
Չապլինը ցույց է տալիս, որ ով էլ լինես հարկավոր չէ քեզնից ցածրին ստորացնել, որովհետև բոլորը հավասար են:
Ընթերցելիս ի՞նչ զգացողություններ, խոհեր, ապրումներ ունեցար։
Ընթերցելիս իմ մեջ վերծնվեց մի շատ վաղուց, ինքս ինձ հետ քննարկած միտք: Թե ինչ է ուզում ամեն մի ծնող, իր երեխայի համար: Ամեն ծնող ուզում է, որ իր երեխան արժանապատիվ, բարի, ազնվասիրտ և հաջողակ մարդ դառնա: Այս նամակը կարդալիս, ես նորից ընկա մտածմունքների մեջ:
 Ահա նա իմ, հեքիաթը: Ես գիտեմ ինչ բան է սովը, ինչ է անօթևան լինելը: Դեռ ավելին` ես ճաշակել եմ ստորացնող մորմոքը այն թափառական ծաղրածուի, որի կրծքի տակ փոթորկվում է հպարտության մի ամբողջ օվկիանոս և այդ հպարտությունը մեռցնում էին նետած դրամերը…'

Ամեն մարդ էլ, ինչպիսի սոցիալական կարգավիճակում էլ որ գտնվի, ունի հպարտություն և եթե չի բորբոքվում և վիճում, միայն այն պատճառով, որովհետև օրվա հացը վաստակելու խնդիր ունի: Ուստի մարդը բոլոր սոցիալական իրավիճակներում չպետք է կորցնի, իր մարդկային դեմքն ու արժանիքները, չմոռանալով հարգել իր իսկ տեսակի ներկայացուցչի հոգևոր և բարոյական սկզբունքները:

Комментарии

Популярные сообщения