Խնդիրներ
Տարբերակ 1
1. Կարո՞ղ է բուսական յուղի կաթիլըանսահմանափակ տարածվել ջրիմակերևույթով.
Պատ.՝չի կարող: Կաթիլը կտարածվիայնքան ժամանակ, քանի դեռ շերտիհաստությունը չի հավասարվել յուղիամենափոքր մասնիկների չափերին:
3. Նյութի փոքրագույն մասնիկներիբաղկացուցիչ մասերը կոչվում ենմոլեկուլներ:
4. Ո՞ր նյութերում է (պինդ, հեղուկ թեգազային) տեղի ունենում դիֆուզիան.
Պատ.՝Դիֆուզիա տեղի է ունենում պինդմարմիններում, հեղուկներում և գազերում
5. Թթու դնելիս թարմ վարունգների վրատաք աղաջուր են լցնում: Ինչո՞ւ է վարունգների աղիացումը տաք ջրումընթանում ավելի արագ:
Պատ.՝մոլեկուլների շարժմանարագությունը մեծանում է, և դիֆուզիանարագ է կատարվում
6. Նյութի մոլեկուլների միջև.
Պատ.՝Գոյություն ունի փոխադարձձգողություն և վանողություն
Տարբերակ 2
Տարբերակ 2
1. Նույն նյութի մոլեկուլները.
Պատ.՝իրարից չեն տարբերվում
2. Տարբեր նյութերի մոլեկուլները.
Պատ.՝տարբերվում են միմյանցից
3. Ի՞նչ է դիֆուզիան.
Պատ.՝մի նյութի մոլեկուլներիներթափանցումն է մյուս նյութիմոլեկուլների մեջ:
4. Դիֆուզիայի երևույթից նյութիկառուցվածքի վերաբերյալ ի՞նչ կարևորեզրակացություն կարելի է անել.
Պատ.՝բոլոր նյութերի մոլեկուլներըանընդհատ շարժվում են
5. Որոշ պողպատե դետալներիամրությունը մեծացնելու համար նրանցմակերևույթները պատում են քրոմով(այդ պրոցեսը կոչվում է քրոմապատում: Քրոմապատման համար դետալըտեղավորում են քրոմի փոշու մեջ և տաքացնում մինչև 10000C: 10-15 ժամ հետոքրոմը ներթափանցում է պողպատիվերին շերտի մեջ: Ֆիզիկական ի՞նչերևույթ է տեղի ունենում:
Պատ.՝դիֆուզիա
6. Ի՞նչ նպատակով են տաքացնումպողպատե դետալները և քրոմի փոշին.
Պատ.՝մեծանում են երկու նյութերիմոլեկուլների շարժմանարագությունները, և դիֆուզիան արագէ ընթանում:
Տարբերակ 3
Տարբերակ 3
1. Մետաղների, հեղուկների և օդիտաքացման դեպքում նրանց ծավալը.
Պատ.՝մեծանում է
2. Որովհետև նյութերը.
Պատ.՝կազմված են առանձինմասնիկներից
3. Նրանց տաքացման դեպքումմասնիկների միջև արարքները.
Խատ.՝մեծանում են
4. Դիֆուզիան կախվա՞ծ է ջերմաստիճանից.
Պատ.՝ինչքան ջերմաստիճանը բարձրէ, այնքան դիֆուզիան արագ է ընթանում
5. Արդյո՞ք նույն արագությամբ ենշարժվում մոլեկուլները տաք ջրում և սառը ջրում:
Պատ.՝տաք ջրում արագություննավելի մեծ է, քան սառը ջրում
6. Նյութի մոլեկուլները ձգում ենմիմյանց: Այդ դեպքում ինչո՞ւ նրանցմիջև կան ազատ տարածություններ, և նրանք կիպ չեն կպչում իրար: Դրապատճառը այն է, որ մոլեկուլները.
Պատ.՝շարժվում են
Տարբերակ 4
1. Ապակե սրվակի մեջ լցնում են ջուր, իսկ հետո զգուշորեն ավելացնում ենսպիրտ (նկ.3,ա): Չափելով սպիրտիմակարդակը՝այն խառնում են ջրիհետ: Պարզվում է, որ ստացվածխառնուրդի ծավալը փոքր է երկուհեղուկների ծավալների գումարից(նկ.3,բ): Բերվածբացատրությունների ո՞րն է ճիշտ.
Պատ.՝ջրի մասնիկների միջև կամմիջմոլեկուլային տարացքներ, որտեղ էլ տեղավորվում են սպիրտիմասնիկները:
2. Ի՞նչ մասնիկների է կազմված ……… մոլեկուլը.
Թթվածնի-երկու ատոմ թթվածնից
Ջրածնի-երկու ատոմ ջրածնից
Ջրի-երկու ատոմ ջրածնից և մեկատոմ թթվածնից
3. Ո՞ր մարմիններում է դիֆուզիանարագ ընթանում՝պինդ, հեղուկ, թեգազային.
Պատ.՝գազերում
4. Նու՞յն արագությամբ են շարժվումարդյոք օդի մոլեկուլները ամռանշոգ և ձմռան ցուրտ օրերին.
Պատ.՝ամռանը ավելի արագ, քանձմռանը
Տարբերակ 1
1. Մոլեկուլները ինչպե՞ս ենդասավորված պինդմարմիններում և ինչպիսի՞ շարժում են կատարում.
Պատ.՝Մոլեկուլները դասավորվածեն իրարից մեծհեռավորությունների վրա(մոլեկուլների չափերի հետհամեմատած) և շարժվում ենանկանոն
2. Բերված հատկություններիցորո՞նք են պատկանումհեղուկներին.
Պատ.՝ունեն որոշակի ծավալ
3. Կփոխվի՞ գազի ծավալը, եթե այն 1լ տարողությամբ անոթից պոմպովդուրս քաշենք և լցնենք 2լտարողությամբ անոթի մեջ.
Պատ.՝չի փոփոխվի
4. Մոլեկուլները դասավորված ենշատ մեծ հեռավորություններիվրա (իրենց չափերի հետհամեմատած). Փոխազդեցությանուժը նրանց միջև թույլ է, շարժումը՝քաոսային: Դաինչպիսի՞ մարմին է.
Պատ.՝գազային
5. Ի՞նչ վիճակում կարող է գտնվելպողպատը՝պինդ, հեղուկ, գազային.
Պատ.՝միայն պինդվիճակում(նորմալ պայմաններում).
Տարբերակ 2
1. Մոլեկուլները ինչպե՞ս ենդասավորված հեղուկներոմ և ինչպիսի՞ շարժում ենկատարում.
Պատ.՝մոլեկուլներըդասավորված են իրարից մեծհեռավորությունների վրա(համեմատած մոլեկուլի չափերիհետ) և շարժվում են անկանոն
2. Բերված հատկություններիորո՞նք են պատկանումգազերին.
Պատ.՝չունեն սեփական ձև
3. Չափանոթում կա 100սմ3 ծավալովջուր: Այն լցնում են 200սմ3տարողություն ունեցող բաժակիմեջ: Կփոխվի՞ ջրի ծավալը.
Պատ.՝չի փոխվի
4. Մոլեկուլները կիպ դասավորվածեն, ուժեղ ձգում են իրար, և յուրաքանչյուր մոլեկուլտատանվում է որոշակի դիրքիշուրջ: Ի՞նչ մարմին է դա.
Պատ.՝պինդ մարմին
5. Ջուրը ինչպիսի՞ վիճակներումկարող է գտնվել՝պինդ ,հեղուկ, գազային.
Պատ.՝հեղուկ (նորմալպայմաններում)
Տարբերակ 3
1. Ինչպե՞ս են դասավորված գազիմոլեկուլները և ինչպիսի՞ շարժումեն կատարում.
Պատ.՝մոլեկուլները դասավորվածեն մոլեկուլի չափերը մի քանիանգամ գերազանցողհեռավորությունների վրա և շարժվում են անկանոն:
2. Բերված հատկությունների որո՞նքեն պատկանում պինդմարմիններին.
Պատ.՝պահպանում են իրենց ձևը
3. Կփոխվի՞ գազի ծավալը, եթե այնպոմպով քաշենք 20լ տարողությամբ բալոնից և լցնենք40լ տարողությամբ բալոնի մեջ:
Պատ.՝չի փոխվի
4. Կա՞ այնպիսի նյութ, որի մոլեկուլները դասավորված են մեծ հեռավորությունների վրա, ուժեղ ձգում են միմյանց և տատանվում են որոշակի դիրքերի շուրջ.
Պատ.՝այնպիսի նյութ գույություն չունի
5. Ինչպիսի՞ վիճակում կարող է գտնվել սնիդկը՝պինդ, հեղուկ, գազային.
Պատ.՝հեղուկ (նորմալ պայմաններում)
Տարբերակ 4
1. Ներքևում նշված է մոլեկուլիվարքը հեղուկներում, գազերում և պինդ մարմիններում: Ի՞նչն է ընդհանուր հեղուկների և գազերիհամար.
Պատ. ՝մոլեկուլները շարժվում ենանկանոն
2. Տրված հատկությունների որո՞նքեն պատկանում պինդմարմիններին.
Պատ.՝ունեն որոշակի ծավալ
3. Շշում կա 0.5 լ ծավալով ջուր: Այնլցնում են 1լ տարողությամ անոթիմեջ: Կփոխվի՞ արդյոք ջրի ծավալը.
Պատ.՝չի փոփոխվի
4. Մոլեկուլները դասավորված ենայնպես, որ նրանց միջև եղածհեռավորությունները փոքր ենմոլեկուլի չափերից: Նրանք ուժեղձգում են միմյանց և տեղափոխվում են մի տեղիցմյուսը: Ինչպիսի՞ մարմին է դա.
Պատ.՝գազ
5. Ինչպիսի՞ վիճակում կարող է գտնվել թթվածինը՝պինդ, հեղուկ, գազային.
Պատ.՝գազային վիճակում (նորմալպայմաններում)
Комментарии
Отправить комментарий