Նախագիծ

Ստուգատեսի նպատակն է 2018 -2019 ուսումնական տարում սովորողների կողմից յուրացված քարտեղագրական հնարքների օգտագործման ցուցադրությունը: 
Ուսումնական տարվա ընթացքում սովորողները աշխատել են առցանց քարտեզագրման ծրագրով, որը հնարավորություն է տալիս քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ և ավելացնել մեդիանյութեր(նկարներ, հղումներ):

Կարողությունների ցուցադրման դասի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են առցանց քարտեզագրման ընթացքում իրենց ձեռք բերած կարողությունները, մասնավորապես՝ քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ, հաշվել ցանկացած հեռավորություն, հաշվել  ցանկացած տարածքի մակերես:
Դասի ընթացքում սովորողներին  հանձնարավում է առաջադրանքներ, որոնց կատարման  համար պետք են ձեռք բերած հմտությունները:

Առաջադրանքներ.
1.      Հաշվել Սևանա լճի ամենալայն ու ամենանեղ հատվածների, ինչպես նաև հյուսիս-հարավ ձգվածության երկարությունները

Ամենալայն-33.2 կմ
Ամենանեղ-5.15 կմ



2.      Հաշվել հետևյալ քաղաքների միջև եղած հեռավորությունը ուղիղ գծով՝ Երևան-Թբիլիսի, Երևան-Իզմիր, Երևան-Մոսկվա, Երևան-Ստեփանակերտ, Երևան-Լոնդոն, Երևան-Նյու Յորք

Երևան-Թբիլիսի 172,75կմ
Երևան-Իզմիր 1504,25կմ
Երևան-Մոսկվա 1802,30կմ
Երևան-Ստեփանակերտ 197,25կմ
Երևան-Լոնդոն 3607,38կմ
Երևան-Նյու Յորք 9084,17կմ


3.      Քարտեզի միջոցով հաշվել հետևյալ տարածքների մակերեսները՝ Երևան քաղաք, Հարավ-արևմտյան թաղամաս, Մայր դպրոց

Երևան-223կմ^2
ՀԱԹ-մոտ 36կմ^2
Մայր դպրոց-մոտ 5127մ^2


4.      ՀՀ տարբեր հատվածներում կարատված սեփական լուսանկարները տեղադրել քարտեզի վրա:

Комментарии

Популярные сообщения