Նախագիծ
Ստուգատեսի նպատակն է 2018 -2019 ուսումնական տարում սովորողների կողմից յուրացված քարտեղագրական հնարքների օգտագործման ցուցադրությունը:
Ուսումնական տարվա ընթացքում սովորողները աշխատել են առցանց քարտեզագրման ծրագրով, որը հնարավորություն է տալիս քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ և ավելացնել մեդիանյութեր(նկարներ, հղումներ):
Կարողությունների ցուցադրման դասի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են առցանց քարտեզագրման ընթացքում իրենց ձեռք բերած կարողությունները, մասնավորապես՝ քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ, հաշվել ցանկացած հեռավորություն, հաշվել ցանկացած տարածքի մակերես:
Կարողությունների ցուցադրման դասի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են առցանց քարտեզագրման ընթացքում իրենց ձեռք բերած կարողությունները, մասնավորապես՝ քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ, հաշվել ցանկացած հեռավորություն, հաշվել ցանկացած տարածքի մակերես:
Դասի ընթացքում սովորողներին հանձնարավում է առաջադրանքներ, որոնց կատարման համար պետք են ձեռք բերած հմտությունները:
Առաջադրանքներ.
1. Հաշվել Սևանա լճի ամենալայն ու ամենանեղ հատվածների, ինչպես նաև հյուսիս-հարավ ձգվածության երկարությունները
Ամենալայն-33.2 կմ
Ամենանեղ-5.15 կմ
Ամենալայն-33.2 կմ
Ամենանեղ-5.15 կմ
2. Հաշվել հետևյալ քաղաքների միջև եղած հեռավորությունը ուղիղ գծով՝ Երևան-Թբիլիսի, Երևան-Իզմիր, Երևան-Մոսկվա, Երևան-Ստեփանակերտ, Երևան-Լոնդոն, Երևան-Նյու Յորք
Երևան-Թբիլիսի 172,75կմ
Երևան-Իզմիր 1504,25կմ
Երևան-Մոսկվա 1802,30կմ
Երևան-Ստեփանակերտ 197,25կմ
Երևան-Լոնդոն 3607,38կմ
Երևան-Նյու Յորք 9084,17կմ
Երևան-Թբիլիսի 172,75կմ
Երևան-Իզմիր 1504,25կմ
Երևան-Մոսկվա 1802,30կմ
Երևան-Ստեփանակերտ 197,25կմ
Երևան-Լոնդոն 3607,38կմ
Երևան-Նյու Յորք 9084,17կմ
3. Քարտեզի միջոցով հաշվել հետևյալ տարածքների մակերեսները՝ Երևան քաղաք, Հարավ-արևմտյան թաղամաս, Մայր դպրոց
Երևան-223կմ^2
ՀԱԹ-մոտ 36կմ^2
Մայր դպրոց-մոտ 5127մ^2
Երևան-223կմ^2
ՀԱԹ-մոտ 36կմ^2
Մայր դպրոց-մոտ 5127մ^2
4. ՀՀ տարբեր հատվածներում կարատված սեփական լուսանկարները տեղադրել քարտեզի վրա:
Комментарии
Отправить комментарий