06.05.19|Գրականություն

Գրականություն
Կարդում ենք Համո Սահյանի բանաստեղծությունները։ «Անունդ տալիս» , «Ուր որ նայում եմ»,  «Իմ քարափներն ու ես» , քո ընտրությամբ։
  1. Ընտրիր այն բառերը, որ հաճախ ես տեսնում Համո Սահյանի բանաստեղծությունների մեջ։

    Շատ կրկնվող բառեր չկային, կային ընդհանուր թեմաներ: Բանաստեղծությունների մեջ հանդիպում է <<կյանք>> բառը,  բայց դա էլ է բխում բանաստեղծության բնույթից:
  2. Տպավորությունդ գրիր Սահյանի բանաստեղծությունների մասին. ինչն է շատ հիշում, ինչպե՞ս է նկտարագրում, ի՞նչ զգացում ես ունենում կարդալով և այլն։

    Բանաստեղծությունները վերաբերվում են երազանքներին, մանկությանը, թողած տանը, կարոտին-կյանքին: Օրինակ` <<Իմ քարափներն ու ես>> բանաստեղծությունը բավականին թախծոտ է, բայց միաժամանակ խորը իմաստ է արտահայտում, մոռացության և մարդկայնության մասին: Սահյան իմ երեք ֆավորիտ հայ բանաստեղծներից մեկն է: Կարդալով նրա բանաստեղծությունները, ես իմ հոգու մեջ ինչ որ տեղաշարժ, համաձայնություն և հասկացություն եմ գտնում: Իսկ նկարագրելու առումով, նա կարողանում է բավականին գունեղ ներկայացնել ամեն ինչ և եթե բանաստեղծությանը թույլ տաս քեզ կլանի, այդ ամենը աչքերիդ դիմաց կանցնի:

Комментарии

Популярные сообщения