Նոյեմբեր|հասարակագիտություն

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ (8-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ)

«Հասարակագիտություն»

ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ

ԹԵՄԱ 2. 

Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1

·        Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն» թեման /բանավոր, սեփական կարծիքներով և մոտեցումներով, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 75-84/

·        Թվարկե՛ք, թե դուք որպես աշակերտ ինչ պատասխանատվություն ունեք դպրոցում /գրավոր/

·        Որպես աշակերտ ես դպրոցում ունեմ շատ քիչ պարտականություններ: Իմ պարտականությունների մեջ է մտնում, ուսուցիչներին չզայրացնելը, ուսումնական կանոններին հետևելը և պարտաճանաչ լինելը:

·        Բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք դրսևորել եք հանդուրժողականություն, բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք անհանդուրժող եք եղել /գրավոր/

·        Եղել են բազմաթիվ դեպքեր, երբ կրտսեր քույրիկս ինձ այնքան հարց է տվել, որ արդեն ուշագնաց եմ եղել, բայց ես հանդուրժող եմ եղել և շարունակել եմ պատասխանել նրա հարցերին: Եղել է դեպք, երբ ես անհանդուրժող եմ եղել և ուսուցչին թույլ չտալով, որ վեջացնի իր խոսքը, հարցեր եմ տվել:

Նոյեմբերի 20-24

·        Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Հավասարություն» և «Իրավահավասարություն» թեմաների շուրջ/բանավոր, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 71-74/

·        Գրավոր առաջադրանք՝

1.     Թվարկե՛ք հատկանիշներ, որոնցով մարդիկ տարբերվում են իրարից.

Ամեն մարդ ունի իր արտաքինը: Ամեն անհատը ունի իր հոգևոր արժեքները: Ամեն մեկն ունի իր տեսանկյունը: Բոլորս էլ տարբեր մտածելակերպեր ունենք:

2.     Բացատրե՛ք «Իրավական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

Իրավական հավասարությունը այն է, երբ բոլորը գտնվում եմ, օրենքի դիմաց, հավասարության մեջ: Օրինակ՝ եթե պատգամավորը վրաերթի ենթարկի մուրացիկին, պատմգամավորը դրա համար պատժվի, օրենքի կողմից հատկացված պատժով:

3.     Բացատրե՛ք «Սոցիալական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

Սոցիալական հավասարության մասին մեր երազանքներն այդպես էլ կմնան երազանք, քանզի սոցիալական հավասարություն գոյություն չունի աշխարհում ոչ մի տեղ։ Այս թեմայի շուրջ բոլոր դատողությունները հիշեցնում են հայտնի անեկդոտի բժշկի պահվածքը, որը հանգուցյալի գլխավերեւում կանգնած հետաքրքրվում է, թե քրտնել է արդյոք նա մահից առաջ։
   Հարուստներն ու հզորները երբեք չեն վայելել աղքատների եւ իրավազուրկների համակրանքը։ Սակայն մեր օրերում մերիտոկրատական էլիտաներն առաջացնում են շատ ավելի կատաղի դժգոհություն, քան նրանց նախորդները, եւ հարուստներից հասարակական դժգոհությունը բնորոշում է այսօրվա վերաբերմունքը ժողովրդավարության նկատմամբ։

 

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ (8-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ)

«Հասարակագիտություն»

ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ

ԹԵՄԱ 2. 

Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1

·        Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն» թեման /բանավոր, սեփական կարծիքներով և մոտեցումներով, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 75-84/

·        Թվարկե՛ք, թե դուք որպես աշակերտ ինչ պատասխանատվություն ունեք դպրոցում /գրավոր/

·        Բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք դրսևորել եք հանդուրժողականություն, բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք անհանդուրժող եք եղել /գրավոր/

Նոյեմբերի 20-24

·        Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Հավասարություն» և «Իրավահավասարություն» թեմաների շուրջ/բանավոր, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 71-74/

·        Գրավոր առաջադրանք՝

1.     Թվարկե՛ք հատկանիշներ, որոնցով մարդիկ տարբերվում են իրարից.

2.     Բացատրե՛ք «Իրավական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

3.     Բացատրե՛ք «Սոցիալական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

Նոյեմբերի 13-17-ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՇԱԲԱԹ

·        Պատրաստվե՛ք «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում տեղի ունենալիք կլոր սեղան-քննարկմանը, որտեղ պետք է ներկայացնեք ձեր բնակավայրի հիմնախնդիրները /նոյեմբերի 14, ժամը 13:40, կենտրոնական ընթերցասրահ/

Նոյեմբերի 6-10

·        «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում շարունակե՛ք համայնքային հիմնախնդիրների ուսումնասիրման և բացահայտման աշխատանքները ձեր թաղամասում կամ համայնքում: Պատրաստե՛ք նյութեր և տեղադրե՛ք ձեր բլոգներում:

ԱՐՁԱԿՈՒՐԴԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ /Հոկտեմբերի 30-Նոյեմբերի 3/

·        Կատարե՛ք ուսումնասիրություն և բացահայտեք ձեր վարչական շրջանի կամ թաղամասի հիմնախնդիրները /մարդկանց հետ հանդիպելով, նրանց հարցեր ուղղելով, զրուցելով և այլն, կատարեք նաև լուսանկարահանումներ և տեսանկարահանումներ/

Հոկտեմբերի 23-27 

1.     Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Ի՞նչ է արդարությունը» թեմայով /Արդարության իրավական և բարոյական կողմերը/-/նյութը՝ Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 57-63/

2.     Ձեր կյանքից հիշե՛ք և ներկայացրե՛ք իրավիճակներ, երբ ձեր հանդեպ անարդար են վարվել /գրավոր/

Ես իմ ընկերոջը օգնել եմ ստուգողական աշխատանքից բարձր գնահատական ստանալ, իսկ նա հրաժարվեց ինձ օգնություն ցույց տալ:

 

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ (8-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ)

«Հասարակագիտություն»

ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ

ԹԵՄԱ 2. 

Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1

·        Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն» թեման /բանավոր, սեփական կարծիքներով և մոտեցումներով, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 75-84/

·        Թվարկե՛ք, թե դուք որպես աշակերտ ինչ պատասխանատվություն ունեք դպրոցում /գրավոր/

·        Բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք դրսևորել եք հանդուրժողականություն, բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք անհանդուրժող եք եղել /գրավոր/

Նոյեմբերի 20-24

·        Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Հավասարություն» և «Իրավահավասարություն» թեմաների շուրջ/բանավոր, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 71-74/

·        Գրավոր առաջադրանք՝

1.     Թվարկե՛ք հատկանիշներ, որոնցով մարդիկ տարբերվում են իրարից.

2.     Բացատրե՛ք «Իրավական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

3.     Բացատրե՛ք «Սոցիալական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.

Նոյեմբերի 13-17-ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՇԱԲԱԹ

·        Պատրաստվե՛ք «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում տեղի ունենալիք կլոր սեղան-քննարկմանը, որտեղ պետք է ներկայացնեք ձեր բնակավայրի հիմնախնդիրները /նոյեմբերի 14, ժամը 13:40, կենտրոնական ընթերցասրահ/

Նոյեմբերի 6-10


·        «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում շարունակե՛ք համայնքային հիմնախնդիրների ուսումնասիրման և բացահայտման աշխատանքները ձեր թաղամասում կամ համայնքում: Պատրաստե՛ք նյութեր և տեղադրե՛ք ձեր բլոգներում:

Комментарии

Популярные сообщения