Հոկտեմբեր|հասարակագիտություն

ԱՐՁԱԿՈՒՐԴԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ /Հոկտեմբերի 30-Նոյեմբերի 3/

·        Կատարե՛ք ուսումնասիրություն և բացահայտեք ձեր վարչական շրջանի կամ թաղամասի հիմնախնդիրները /մարդկանց հետ հանդիպելով, նրանց հարցեր ուղղելով, զրուցելով և այլն, կատարեք նաև լուսանկարահանումներ և տեսանկարահանումներ/

Հոկտեմբերի 23-27 

1.     Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Ի՞նչ է արդարությունը» թեմայով /Արդարության իրավական և բարոյական կողմերը/-/նյութը՝ Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 57-63/

2.     Ձեր կյանքից հիշե՛ք և ներկայացրե՛ք իրավիճակներ, երբ ձեր հանդեպ անարդար են վարվել /գրավոր/

Հոկտեմբերի 13-20

1.     Ի՞նչ է ազատությունը: Բերե՛ք առնվազն երեք բացատրություն:

Ազատությունը շատ հարաբերական հասկացություն է:  Միջնադարում ենթադրվում էր ազատություն մեղքերից
ու եկեղեցու անեծքից, ընդ որում, հակասություն էր առաջանում բարոյականության և ամենակարող աստծո կողմից պահանջվող ազատությունների միջև։
Վերածննդի դարաշրջանում և հետագա դարերում ազատություն ասելիս հասկանում էին մարդու անհատականության անարգել, բազմակողմանի ուսումնասիրությունն ու բացահայտումը։
Լուսավորչականության դարաշրջանում առաջ է գալիս ազատության նոր ընկալում, որը փոխառված էր լիբերալիզմից ու բնական իրավունքի փիլիսոփայությունից և զսպվում՝ ամենակարող բնական պատճառականության ու օրնաչափության գերակայությունը ընդունող և անընդհատ խորացող գիտական հայացքով։
Գերմանական փիլիսոփայության մեջ, սկսած Մեյստոր Էկհարտից, ներառյալ Լայբնիցը, Կանտը, Գյոթեն, Շիլլերը, ինչպես նաև գերմանական իդեալիզմը՝ Շոպենհաուերից Նիցշե, ազատության հարցը դիտարկվում է որպես մարդու բարոյա-ստեղծագործական բնույթի և զարգացման համապատասխանության պոստուլատ։
Ըստ մարքսիզմի՝ մարդը մտածում և գործում է ելնելով դրդապատճառներից ու միջավայրից, ընդ որում միջավայրում հիմնական դերը պատկանում է տնտեսական հարաբերություններին ու դասային պայքարին։ Մարդու՝ վերլուծության, ինքնավերլուծության, մոդելավորման, իր գործողությունների արդյունքներն ու հետևանքները պատկերացնլու ունակությունը, ըստ մարքսիստների, մարդուն ազատ չի դարձնում։

 

2.     Ձեր կարծիքով՝ ո՞ր դեպքում մարդու ազատությունը կարող է սահմանափակվել:

Մարդու ազատությունը սահմանափակվում է, երբ նրան զրկում են կարծիքի, խոսքի և վերաբերմունքը արտահայտելու հնարավորությունից:

3.     Ազատության մասին՝ գրքում ներկայացված ասույթներից ընտրե՛ք այն ասույթները, որոնց հետ դուք համաձայն եք /գրավոր, էջ 63/

Ես համաձայնեմ Քվինտիլիանոսի և Տակիտոսի ասույթների հետ:

ՙ ՙ Այն, ինչը որոշ պայմաններում կոչվում է ազատություն, այլ պայմաններում կոչվում է սանձարձակություն ՚ ՚

                                                                                                                                                    -Քվինտիլիանոս

 

 ՙ ՙ Միայն հիմարներն են  կամայականությունն անվանում ազատություն ՚ ՚

                                                                                                              -Տակիտոս

 

 

Հոկտեմբերի 9-13

1.     Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Ինչ է արժեքը» թեման /բանավոր, Հասարակագիտություն, 8-րդ դասարան, էջ 51-54/

2.     Ձեր կյանքից վերհիշե՛ք և ներկայացրե՛ք իրավիճակներ, որոնցում բախվել եք իրար հակասող արժեքների: Ձեր քայլերը այդպիսի իրավիճակներում/գրավոր/

Իմ կյանքում դեռ այդպիսի դեպք չի եղել:


 

Комментарии

Популярные сообщения