Բոլորը նույնն են| թարգմանություն

Գիշերը ամպերն իջել էին որբ տանիքներին։
Ու թվում էր` անշունչ էր ամեն բան։ Ամեն բան նույնն էր, բոլորը նույնն էին, ես էլ եմ նույնը՝ հին եմ ու կորած։ Նստել, նայում էի պատուհանից, թե քանի հոգի էր գլուխը կորցնում անգլուխ ու
հիմար մարդկանց շնորհիվ։ Քանի մարդ էր իր վերքերն հաշվում ու չէր բուժում։ Թեպետ ես էլ նրանցից պակասը չէի․․․
Ու մարդկանց նայելով` խղճացի նաև ինձ։ Որովհետև ամեն բան նույնն է, բոլորը նույնն են, ես էլ եմ նույնը` հին եմ ու կորած։
Լինում են պահեր, որ նայում եմ հայելուն ու ափսոսս գալիս է։ Լինում է մեկ-մեկ, որ լաց եմ լինում.բոլորը նույնն են, ես էլ` բոլորի պես։
Բոլորը նույնն են ու ...կորած։ 

Ночью облака спустились на осеротившые крыши,
И казалось, что все замерло. Все было тем же, все были теми же, я тоже тот же, старый и потерянный.  Я сидел, смотрел из окна, сколько людей теряли голову, благодаря тупым ибезмозглым людям. Сколько людей считали свои рани и не лечили их.
Хотя я тоже был не хуже них...
И смотря на людей, я пожалел и себя. Потому что все одно и то же, все одни и те же, я тоже тот же, я стар и потерян.
Бывают моменты, что смотрю на зеркало и жалею. Бывает иногда, что плачу: все одинаковые, и я как все.

Все одинаковые и… потерянные.

Комментарии

Популярные сообщения