Տերյանն իմ աշխարհում


  • ամենահուզիչ բանաստեղծություն
  • «Այնպես անխինդ են և նման լացին»


  • ամենապայծառ բանաստեղծությունը
  • «Հիշում եմ ինչպես այն ուշ»

  • ամենաձանձրալի բանաստեղծությունը
  • «Միթե վերջին պոետն եմ ես»


  • ամենաթեթև բանաստեղծությունը
  •       «Այստեղ է լացել իմ մայրը»



  • ամենամռայլ բանաստեղծությունը
  • «Իջնում է գիշերն անգութ ու մթին»



  • ամենաքնքուշ բանաստեղծությունը
  • «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»



  • ամենալացկան բանաստեղծությունը
  • «Հայրենիքում իմ արնաներկ»

  • ամենախաղաղ բանաստեղծությունը
  • «Բարակիրան նաիրուհին ինձ ժպտաց»

  • ամենաերազկոտ բանաստեղծությունը

«Ինչպե՞ս չըսիրեմ, երկիր իմ կիզված»




  • ամենակրակոտ բանաստեղծությունը
  • «Դու հպարտ չես, իմ հայրենիք»

  • անենաանհույս բանաստեղծությունը
  • «Մշուշի միջից.— տեսիլ դյութական...»

Комментарии

Популярные сообщения