Գործնական աշխատանք՝կերակրի աղի մաքրումը
Սարքավորումներ` Լաբորատոր կալան, սպիրտայրոց, բաժակ, ձագար, ֆիլտրի թուղթ, ապակե ձող, կոլբ, ճենապակյա թաս
Ազդանյութեր`կերակրի աղ, ջուր
Բաժակում լցրեցի աղտոտված կերակրի աղը և վրան ավելացրեցի ջուր, խառնեցի ապակե ձողի միջոցով: Անհամասեռ խառնուրդ ստացա: Ստացված պղտոր հեղուկ ֆիլտրեցի: Չլուծվող մանր մասնիկները հեղուկից բաժանելու նպատակով օգտագործեցի չսոսնձված ծակոտեն թուղթ, որից և պատրաստեցի ֆիլտր:
Աղի պղտոր լուծույթը ֆիլտրի վրա լցրեցի ապակե ձողի վրայով, որի ներքին ծայրն ուղղեցի դեպի ձագարի պատը, հեղուկի շիթը ուղղեցի ձագարի պատին:
Հարցեր և վարժություններ
1. Ո՞ր նյութերի խառնուրդներն են համասեռ.
ա) կավճի ու ջրի, բ) սպիրտի և ջրի (օղի), գ) յուղի և ջրի, դ) յուղի ևբենզինի:
2. Լրացրե՛ք բաց թողած բառերը. «Մաքուր են այն նյութերը, որոնքունեն հաստատուն
Ֆիզիկական և քիմիական հատկություններ, բնորոշ ........................, ուստիև օժտված են խիստ որոշակի
հատկություններով»:
3. Ո՞ր խառնուրդները կարելի է բաժանել թորումով.
ա) սպիրտ և ջուր
բ) կավիճ և ջուր29
գ) կերակրի աղ և ջուր
դ) բենզին
4. Ավազը խառնվել է փայտի թեփի հետ: Առաջարկե՛ք եղանակ, որիմիջոցով հնարավոր է այդ
խառնուրդի բաղադրամասերն առանձնացնել:
5. Գեղամա լճի ջուրը թափանցիկ է, բայց լուծված աղեր էպարունակում: Ի՞նչ եղանակ
կառաջարկեք ՝այդ ջրից մաքուր նյութ ստանալու համար:
Հարկավոր է մի մեծ ֆիլտր վերցնել և ֆիլտրել ջուրը, ապա գոկորշացում
կատարեինք և կունենայինք մաքուր աղ:
6. Դեբեդ գետի ջուրը հաճախ պղտոր է: Պատճառը ջրի մեջ կախվածկավի մասնիկներն են:
Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեիք՝ մաքուր ջուր ստանալու համար:
7. Հայրիկը պատահաբար բենզինը լցրել է ջրի վրա: Օգնե՛ք հայրիկինբաժանել այդ
Հարկավոր է այն թորել:
խառնուրդը:
Комментарии
Отправить комментарий