Գունավոր քաղաքը

Մի  անգամ  մենք  ինքնաթիռով  գնում  էինք COLORLAND : Մեր  ինքնաթիռի  վառելիքը  ավարտվեց  և  մենք  օդապարիկներով  ցատկեցինք  ինքնաթիռից: Հանկարծ  մայրրիկս  նկատեց, որ    փոքր  ինչ  այն  կողմ   գունավոր  ծուխ  է  բարձրանում: Մենք  գնացինք  առաջ  և  տեսանք  մի  գունավոր  դարպաս: Դարպասի  վրա  գրավծ  էր   «COLORLAND», բայց  ուրիշ  լեզվով  և  դա  էլ  էր  գրված  գունավոր  տառերով: Այնտեղ  կանգնած  էին  երկու  գունավոր  մարդ:  Մենք  նկատեցինք,  որ  մարդկանցից  մեկը  մեզ  է  մոտենում: Նա  մեզ  ասաց.
-Ես  ել  եմ  ձեզ  նման  սովորական  մարդ,  բայց  ստիպված  եմ  եղել  իմ  վրա  տարբեր  ներկեր  լցնել, որովհետև  այստեղի  օրենքը  այդպես  է, իսկ  ով    որ  օրենքը  խախտի  նրան  կգլխատեն: Մենք  բոլորս  ներկվեցիննք  և  մոտեցանք  դարպասին:  Այն  մարդը,  որ  մեզ  հետ  խոսեց  թաքուն  տվեց  մեզ  մի  բանալի: Նրանք  դարպասը  բացեցին   և  մենք  տեսանք,  որ  այնտեղ  ամեն  ինչը  գունավոր  էր:  Մենք  այցելեցինք  այդ  քաղաքը:
Այնտեղ  ճաշերներնել  էին  գունավոր: Հետո  օդաչուն  եկավ  և  ասաց.
-Մենք  եկել  ենք  այն  տեղը,  որտեղ  դուք  ուզել  էիք  բայց  վայրէջքը  լավ  չկատարվեց  և  ինքնաթիռը  փչացավ, երբ  ես  նորոգեմ  ինքնաթիռը  ես  ձեզ  կզանգ  եմ: Մենք   լսել  էինք,  որ  հին  ժամանակներում  այստեղ  մի  կախարդական  գունավոր  փայտիկ  կար,  որը  կատարում  է  բոլոր  երազանքներդ: Մենք  գնացինք  և    մտանք  անտառ: Առաջանալով      թփերի  մեջ  գտանք  փայտիկը: Մենք  պատրաստվում  էինք  ետ  գնալ,  բայց  հանկարծ  մեր   հետևվից  վազեցին  մարդկանց  մի  մեծ  ամբոխ: Նրանք  ուզում  էին  ետ  բերել  փայտիկը:   Վազելով    հասանք  դարպասին: Մեզ    հետապնդում  էր  թիկնապահը: Բայց  մենք  փախանք,   բացեցինք  մեր  բանալիյով  դուռը  և  գնացինք: Այնտեղ  մարդիկ  վազելով  գալիս  էին,  իսկ  ինքնաթիռը  դեռ  վերանորոգված  չէր: Ես  փայտիկին  ասացի .

-Ուզում  եմ,որ  ինքնթիռը  պատրաստ  լինի:  Իմ  ցանկությունը  այդ  իսկ  պահին  կատարվեց: Մենք  վերադարձանք  տուն  մեզ  հետ  բերելով  կախարդական  փայտիկը:

Комментарии

Популярные сообщения