Պատմությունից Սեպտեմբեր ամսվա դասարանական աշխատանքի ամփոփում
Կատարման ժամկետը` 26 – 30.09
1. Սահմանել «Հասարակություն» և «Ոսկեդար»հասկացությունները;
1. Սահմանել «Հասարակություն» և «Ոսկեդար»հասկացությունները;
Հասարակություն-նույն շահերը ունեցող, մի տարածքում
ապրող շատ մեծ քանակով մարդիկ: Երկրորդ
իմաստը նույն շահերը ունեցող, հնարավոր է նաև ուրիշների շահերին հակասող, նույն հետաքրքրությունները
ունեցող մարդիկ:
Ոսկեդար-արտահայտությունը նշանակում է ժամանակ,
երբ բոլորը արդար և ազնիվ են, պատերազմներ չեն եղել: Որոշ միֆերի համաձայն այն ժամանակ
ծառերը առանց պատվաստման ավելի առատ բերք էին տվել, քան հիմա:
2. Ապացուցել կամ հերքել այն տեսակետը, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
Չնայած բոլոր միֆերին, ես չեմ կարծում, որ ոսկեդարը
եղել է քարե դարի ժամանակ, քանի որ պատմության դասագրքին համաձայն, այն ժամանակ մարդիկ
վայրենի են եղել՞
3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
Ես կարծում եմ, որ ոսկեդար չի
եղել և այդ իսկ պատճառով ես նրա ավարտի պատճառները չեմ գրի:
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13 – 16.09
1. Սահմանել «Դպրոց» և «Քննություն» հասկացությունները;
Կատարման ժամկետը` 13 – 16.09
1. Սահմանել «Դպրոց» և «Քննություն» հասկացությունները;
Դպրոց վայր, որի միշտ գոյություն
է ունեցել: Այնտեղ սովորողները կրթություն էին ստանում և օգտագործում այդ փորձը ապագայում:
2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
Տղաների համար նախատեսված ուսումնական
ծրագիրը ուրիշ է, իսկ աղջիկներինը ուրիշ: Երկու սեռի ներկայացուցիչներն էլ մինչև չորս
տարեկան ուսուցում չեն ունենում: Չորս տարեկանից հետո տղաները սովորում են տարբեր ավանդույթների
և երգերի: Երբ նրանց ութ տարեկանը լրանում է, մորեղբայրները և հայրերը նրանց սովորեցնում
են տարբեր որսորդական խորամանկությունների, մարտական հմտությունների: Նրանք փորձում
են երեխայի մեջ արթնացնել կատաղությունը: Բայց բացի դրանից նրանց աշխատեցնում էին,
որպեսզի նրանք կարողանային հայր դառնալուց աշխատել: Աղջիկներին ուսուցանում էին տանտիկնութոյւնը:
Նրանք կնոջ աշխատանքն էին կատարում և տարբեր բաներ սովորում: Երբ աղջիկները կամ տղաները
հասնում էին տասներեք տարեկանի նրանք քնություն էին անցնում: Եթե նրանք քնությունը
անցնում էին համարվում էին լիազոր անձ: Տասներեք տարեկանում աղիջկն և տղան կարող էին
ամուսնանալ:
3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
Օրինակ՝ մի քանի տղա իրար հետ մենամարտում էին
և ով երկուսին հաղթում էր նա անցնում էր քննության առաջին փուլը: Հետո նրան ստիպում
էին որոշ երգեր երգել և պարեր պարել, ավանդություններ պատմել և այլն:
4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
Ժամանակակից դպրոցը նախնադարյան
դպրոցից շատ մեծ տարբերություն ունի: Առաջնահերթ շեշտ եմ, որ գիտությունը շատ է զարգացել:
Երկրորդ հերթին հիմա բոլոր գիտելիքները ոչ թե բանավոր և առանց տնային աշխատանքի են,
այլ ներառում են այդ երկու առավելություններն էլ: Այսօրվա դպրոցները ինչ որ մի գիտության
թեքումով են, իսկ նախնադարում նրանք սովորում էին մարտարվեստ և երգեր, պարեր:
Կատարման ժամկետը` 01- 09.09
1. Սահմանել «Մարդ» հասկացությունը և հիմնավորել սահմանումը;
1. Սահմանել «Մարդ» հասկացությունը և հիմնավորել սահմանումը;
Մարդ-իր կյանքի ընթացքում կենսագործունեություն
ունեցող էակ, որը զարգացնում է կյանքը միաժամանակ և լավ, և վատ կողմերով:
2. Շարադրել մարդու առաջացման վարկածները;
2. Շարադրել մարդու առաջացման վարկածները;
Անտրոպոսոցիոգենեզի առեղծվածները մի քանիսն են:
Գիտնականները մինչ այսոր գլուխ են կոտրում, փորձելով հասկանալ, թե ինչպես է մարդը առաջացել:
XIX դարում տարածված էր մարդու աստծու կողմից ստեղծման կրոնական վարկածը: XIX դարի
կեսերին մարդու ստեղծման մասին մի նոր վարկած ստեղծեց Չարլզ Դարվինը: Նա փաստերի շնորհիվ
ապացուցեց, որ մարդը կենսաբանակ էվոլյուցիոն սանդղակի ամենաբարձր աստիճանն է: Նա եզրակացրեց,
որ մարդը առաջ է եկել մարդանման կապիկներից: Բայց նրա վարկածի առաջ կանգնում էին երկու
հարց: Ո՞ր տեսակի կապիկներից են առաջացել մարդիկ և ին՞չ կատարվեց, որ կապիկների մի
որոշ տեսակ վերածվեց մարդկանց: Այդ հարցերի պատասխանը տվեց Ֆ. Էնգելսը: Նա ասաց, որ
կապիկների սկսել են աշխատանք կատարել, հավաքելով ծառերի պտուղները և այլն և դա նպաստել
է կապիկի նյարդային համակարգի զարգացմանը և կապիկը ստացել է բանականություն և խոսելու
ունակություն: Բայց նա չկարողացավ բացատրել, թե ինչպես է ձևավորվել մարդու մարմինը:
Մարդաբանների մի մասը փորձելով այս հարցի պատասխանը տալ, ասել է թե այդ ժամանակ կապիկների
համար ստեղծվել են շատ բարենպաստ պայմաններ, որոնք և նպաստել են նրանց մարդ դառնալուն
և այդ պայմանները էլ երբեք չեն կրկնվելու: Մյուս մասը ասում էր, թե պետք է շատ անբարենպաստ
պայմաններ առաջանային, որպեսզի կապիկը ստիպված մուտացիա կատարեր: Բայց Էնգելսի վարկածն
էլ սխալ դուրս եկավ, քանզի որոշ մարդաբաններ ասացին որ աշխատանք կատարելու համար բանականություն
է հարկավոր, իսկ բանականության համար աշխատանք: Այդպիսով նրանք նոր վարկած առաջ բերեցին
մուտացիոն առաջացման մասին: Կապիկների մի որոշ տեսակ, ապրելով երկրագնդի այնպիսի մասերում,
որտեղ ռադիոակտիվություն է եղել, օրինակ՝ Նամբիաում և միլիոնավոր տարիների ընթացքում
նրանք տարբեր մուտացիաներ տեսնելով դարձել են մարդ: ՈՐպեսզի այդ հանգույցը քանդեն Վատիկանում
ստեղծվե սուրբ Թոմասի պապական ակադեմիան, որտեղ երկրագնդի տարբեր կետերից հավաքվում
էին գիտնականն էր: Նրանք եզրակացրեցին, որ աստվածաշնչի մեջ թաքնված իմաստ կա և որ աստված
ստեղծել է բջիջ, իսկ բջիջը աստիճանաբար զարգացել է և միլիարդավոր տարիների ընթացքում
մարդու է վերածվել:
3. Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
Որսորդները խմեբորով հավաքվում էին և գնում որսի,
խոշոր կենդանիները մոտ: Նրանք ունեին ծակիչներ, դանակի նման գործիքներ, որոնցով և սպանել են կենդանիներին: Իսկ ամենա հայտնի ձևը,
նրանց վրա մեծ քար գլորելն էր:
4. Սահմանել «Տոհմ» և «Ցեղ» հասկացությունները;
4. Սահմանել «Տոհմ» և «Ցեղ» հասկացությունները;
Տոհմը ազգակիցներից հավաքված խումբն էր, որում
բոլորը միասին աշխատում էին և միասին ապրում: Նրանք իրենց որսը, կրակը և այլ բաները
միասին կիսում էին: Ցեղը մի քանի տոհմերի միացումն էր: Նրանք պետք է որոշեին մի ընդհանուր
լեզու, ստեղծեին նոր տոտեմ, ընտրեին իրենց ցեղապետին: Դա ապացուցել են մի շարք գիտնականներ:
5. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
5. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
Մարդու կողմից առաջին պատրաստված գործիքը հատիչն
էր: Նրա երեք կողմերը սուր էին իսկ մեկը երկար: Չորրորդ կողմը բռնակն էր: Հատիչով հանարավոր
էր, ինչ որ բան կտրել, հավասարացնել և քերել: Ավելի ուշ ստեղծվեց ծակիչը: Այն ստեղծված
էր տարբեր բաներ ծակելու համար: Նրանք այդ գործիքները պատրաստում էին քարից: Ավելի
ուշ նրանք սկսեցին օգտագործել նաև փայտը, ոսկորը: Գիտնականների մի մասը ուզում է ապացուցել,
որ նրանք ստեղծել էն կացինը, սուր քարը և փայտը, ծառի կեղևի ներսում գտնվող նյութով
կապելով:
6. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարիդարյան հուշարձանները:
6. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարիդարյան հուշարձանները:
Հուշարձանները կային Գուգարքում,
Գեղարքունիքում և այլ վաթսուներեք վայրերում:
Комментарии
Отправить комментарий