Ես կարողանում եմ հայրենագիտություն

Ես  կարողանում  եմ  ճամփորդել ,  բարձրունքներ հաղթահարել: Մենք  դասարանով  գնացել  ենք  Գառնի  և  Գեղարդ:Ես հետաքրքրվում  եմ  հայրենգիտության  դասով: Կարողանում  եմ  համացանցից  տարբեր  երկրերի դիցերի և հերոսների  մասին  տեղեկություններ  գտնել: Ես  կարողանում  եմ  մասնակցել  շատ  տարբեր  հայրենագիտական  նախագծերին:Գառնի  տաճարում   շատ  հետաքրքիր  էր: Ասում  են,  թե  գառնին  կառուցել  են  Միհր  ասծո  պատվին:
Գեղարդում  նույնպես  հետաքրքիր  էր: Եկեղեցու  մեջ  սուրբ  ջուր  էր  հոսում: Այնտեղ  մի  պատ  կար , իսկ  պատի  տակ  շատ  քարեր  կային: Ասում  են,  թե  պետք  է  երազանք  պահես  և  քարը նետես: Եթե  կարողանաս  այնպես  նետել,  որ  պատի  փոսի  մեջ  ընկնի  երազանքը  կկատարվի: Ես  մասնակցել  եմ  <<Իմ  գյուղը>>   և  <<Իմ  տոհմածառը>> հայրենագիտական  նախագծերին: Նախագծերը  կարող  եք  տեսնել  իմ  բլոգում:

Комментарии

Популярные сообщения