Ճամփորդություն

Երեք օր առաջ, հոկտեմբերի 13-ին ես իմ ընկերների հետ ճանապարհվեցի Սյունիք, Կոռնի ձոր: Իմ տպավորությունները իսկապես անմոռանալի են: Ի սկզբանե ես չէի ուզում գնալ ճամփորդության, բայց իմ ընկերները ինձ համոզեցին: Առաջին հերթին մենք այցելեցինք ճոճվող կամուրջ:
Կամուրջով անցնելիս ես նայում էի ներքև և ինձ թվում էր, թե ես թռչում եմ: Կամուրջից այն կողմ ընկեր Վարդանը մեզ  պատմեց մի լեգենդ այնտեղ գտնվող աղբյուրի մասին, բայց երեխաների մեջ ավելի լավ տպավորվեց նրանց տեսած շնագայլը: Բնությունը իսկապես հրաշալի էր: Կանգնելով ժայռի գլխին ինձ թվում էր, թե աշխարհը իմ ձեռքերում է և ես ամեն ինչի ընդունակ եմ: Երբ մենք ժամանեցինք Կոռնիձոր գյուղը, առաջին բանը ինչ ես նկատեցի տուն մտնելով, դա բնակիչների հյուրասիրությունն էր: Նրանք իսկույն սկսեցին ցույց տալ այն օգնությունը, որի կարիքը ունի հոգնած և երկար ճանապարհ անցած ճամփորդը: Մեզ շատ լավ ընդունեցին: Երկրորդ օրը սովորողները գնացին գետաբերան քայլարշավի, բայց ես մնացի տանը վատ զգալու պատճառով: Իմ մեջ հավերժ տպավորվեց Շաքիի ջրվեժը, որը ես տեսա առաջին անգամ: Այդ բնության հրաշքի դիմացը կանգնելով, դու զգում ես այնպիսի ոգեշնչում, զգում ես քո երկրի ամբողջ վեհությունը՝քո վրա:
Հետ ճանապարհին մենք այցելեցինք Նորավանք: Անկեղծ ասած ի տարբերություն ուրիշների ես այն չհավանեցի: Իսկ երբ ես արդեն ժամանեցի դպրոց, ես իսկապես փոշմանել էի, որ սկզբում չէի ուզում ճամփորդության գնալ և սրտանց ցանկանում էի, որ ճամփորդությունը ավելի երկար տևած լիներ և իմ մյուս ընկերներն էլ եկած լինեին: 

Комментарии

Популярные сообщения