Տնային աշխատանք 08.02.2016

Լրացուցիչ/տնայինաշխատանք
teryan.com  կայքից կարդա Տերյանի բանաստեղծություններըառանձնացրու այնբանաստեղծություններըոր անգիր գիտեսմեկ նյութով տեղադրի՛ր բլոգումդ:
Ես նստում եմ մենակ
Ես նստում եմ մենակմեն-մենակ,
Եվ անվերջ երազումու կրկին
Այս կյանքի աշխարհում դժգունակ
Իր զարդերն է փռում իմ հոգին։
Ես գիտեմ լուսեղեն մի երկիր,
Ես գիտեմ դյութական մի հովիտ,
Ուր հոգին թափում է վշտակիր
Իր թևերն ու հագնում է ժպիտ։
Ես գիտեմ մի թովիչ առասպել,
Ուր ողջ կյանքը հրաշք է դառնում.
— Քո անուշ անունով միշտ արբել
Եվ երգովոր բնավ չի մեռնում
 
ՀԱՆԴԻՊՈԻՄ
Անհայտ կողմերից անտես թևերով,
Հրաշքով անուշ դու վերադարձար,
Շուրջըս փռեցիր քո վիշտը պայծառ,
Գգվեցիր հագիս տխուր խոսքերով
Հիվանդ կարոտիս հրաշք-երազում
Թվացոր դու էլ թույլ ես ու վհատ,
Որ դու էլ ես իմ կարոտով հիվանդ,
Որ քո սիրտն էլ է հրաշք երազում
Պարզեցինք իրար սրտներըս տխուր
Եվ չըպահեցինք արցունքներըս տաք,
Մեր տխրությունը մեղմ էր և հստակ,
Ու շուրջն աշխարհը և՛ կարև՛ չկար
 
Այս գիշեր նորից
Այս գիշեր նորից լալիս էր քամին
Իմ դռան առաջիմ պատերի տակ,
Սիրտըս լցված էր կարոտով հստակ,
Անուշ ցավով ու երգերով իմ հին։
Մի գարնան հեքիաթքո վրա հյուսված,
Հնչում էր դարձյալ իմ դյութված սրտում,
Եվ լուսեղեն էր գիշերըս արթուն,
Եվ սիրտըս տխուր սիրով էր լցված։
Չէի տրտնջումոր անցել ես դու,
Անհայտացել ես օրերում մեռած,
Որ չըկաս արդենդարձել ես երազ,
Անդարձ ու անհասհեռո՜ւ և հեռո՜ւ
 
Չկա ոչինչ
Չկա ոչինչոր այնքան
Թովիչ լինիորպես քո
Տխրությունը կուսական
Խորն է կյանքն այս երեկո,—
Եվ պայծառ էև տխուր,
Որպես թախծոտ սերը քո
Եվ հայացքըդ ոսկեհուր
Մթնում իմ սև գիշերվա,
Իր անսահմանիր մաքուր
Հույսն է փռում իմ վրա
 
ԹԱՓԱՌՈՒՄԻ ՍԵՐ
Կշարժեմ նորից քայլերըս տարտամ,
Լապտերների հեզ լույսը կըգրկեմ,
Զվարթ անցորդին ուրախ կըժպտամ,
Ինքըս ինձ կերգեմ
Եվ արբած կյանքի անուշ գաղտնիքով,
Ողջույն կըտամ ես ջրին ու հողին,
Կրկանչեմ զվարթու արբուն երգով
Անց ու դարձողին
Եվ օտար կանանց ժպիտը ծանոթ,
Եվ մեծ քաղաքի աղմուկի հյուսկեն —
Երկար գիշերիս երազում աղոտ
Քունս կըհսկեն…
և դպրոցում սովորած բանաստեղծությունները:
 

,,Ընտանեկան ընթերցումներ,, : Տերյան են կարդում ընտանիքիս անդամները:Ներկայացրեք ձայնագրություն կամ տեսաֆիլմ:

Հայոց լեզու գրքից գրի՛ր 154, 155, 156  վարժությունները:
 
Մարդը ջրի տակ մեկ րոպեից ավել չի կարող մնալ, որովհետև նրա ուղեղի բջիջները սկսում են մեռնել, թեև կան մարդիկ, որոնք ավելի շատ են կարողացել մնալ և նաև ջրի տակ դիմանալը սպորտի տեսակ է, իսկ ջրի տակ երկար մնալը վնասակար է:
 
 
Խոսքի մասեր:

Комментарии

Популярные сообщения