Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները


1. Թվարկիր հերոսներին և յուրաքանչյուրին բնութագրիր դիպուկ բառերով:
Պաոլա,Տոնինո,Ռոբերտո,Մոտտա:
Պաոլան  բարի  աղջիկ  էր, որը  սիրում  էր   իր  տիկնիկներին: Տոնինոն  մի  տղա  էր,որը դարձել  էր անտեսանելի: Ռոբերտոն մի տղա  էր, որը ուներ  գանգուր  մազեր  և  դրա  համար  նրան  ասում  էին  սպիտակ նեգր: Մոտտան մի  ազնիվ և   բարի  տղա  էր:

2. Ինչպիսի՞ն էին հինգերորդ բ դասարանի երեխաները: Համեմատե՛ք ձեր դասարանի հետ, ի՞նչ նմանություններ և տարբերություններ եք նկատում: Հինգերորդ  բ  դասարանում  չարաճճի  երեխաներ  կայն: Եվ  նրանցից  ամենաչարը  Տոնինոն  էր: Մեր  դասարանը  խելացի  և   գեղեցիկ  է:

3.«Հիմա ես գիտեմ, թե աշխարհում ինչն է ամենավատ բանը,- ասում էր ինքն իրեն Տոնինոն,- ոչ «երկուսը» և  ոչ էլ աղքատությունը: Չէ՞ որ աղքատները կարող են իրար օգնել: Ամենավատ բանը մենակությունն է: Մենակ մարդը միշտ էլ անուժ է: Երջանկության համար ուրիշ մարդիկ են պետք՝ մայր, բարեկամներ, ընկերներ, ուսուցիչ, մի խոսքով, աշխարհի բոլոր մարդիկ»:
Պատմիր, թե ինչն է  քեզ համար ամենավատ բանը, համաձա՞յն ես, որ մենակ մարդը միշտ էլ անուժ է, և ի՞նչ է երջանկությունը քեզ համար: Իմ  համար  ամենավատ  բանը  նախանձն  է: Մարդը  նախանձից  կարող  է  միշտ  անհանգիստ լինել: Ես  Տոնինոյի  հետ  համաձայն  չէմ, որովհետև  կան  նաև  ուրիշ  բաներ, որ  մենակությունից  ավելի  վատն  են:

4.Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ Պաոլան տեսավ Տոնինոյին:
Որովհետև  Պաոլան  բակում  միակ  աղջիկներ և  նա  ընկերուհիներ  չուներ, նա  ինչպես  տոնինոն  մենակ  էր  և  դրա  համար  տեսնում  էր  տոնինոյին:

5. «Դժվարությունը արգելք է, որի վրայով պետք է թռչել»,- մտածում էր Տոնինոն: Իսկ ի՞նչ է դժվարությունը քեզ համար, ինչպե՞ս ես դու հաղթահարում դժվարությունները:
Ես   օգնություն  եմ  խնդրում  իմ  բարեկամներից,հարազատներից  ընկերներից:

6. Մի նամակ գրիր Ջաննի Ռոդարիին և հայտնիր քո կարծիքը գրքի վերաբերյալ:
Հարգելի  Ջաննի Ռոդարի, ձեր  գիրքը  շատ  հետաքրքիր  էր, բայց  անհնարին  է  որ  մարդը  անտեսանելի  դառնա  առանց  ինչ  որ  գործիքի:

7. Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշիր մի այդպիսի դեպք և պատմիր: Մի  անգամ  ես  շախմատի  պարապմունքից  հետո, միանգամից  չգնացի  տուն, և  իմ  ընկերների  հետ  ֆուտբոլ    խաղացի:

Комментарии

Популярные сообщения